15 aylık oğlum var bebeklik dönemi çok zor geçti kolik bir bebekti sürekli ya sallanarak yada emzirerek uyutuyordum şuanda emerek uyuyor meme ağzından çıktığı an mızırdanmaya başlıyor vermeyince uyanıyor geceleri sürekli bu döngüdeyiz. Bu destekli uykuyu artık kesmek istiyorum ama nasıl yapacağım bilemiyorum sizlerin önerebileceği başka bir yol varmı