Bebeğim 47 günlük 3-4 gündür geceleri huzursuz sürekli aç gibi uyumuyor gündüzleri de normal hali gibi gazı yok karnı tok ama hala emmek ve mama yemek istiyor sütüm az geldiği için tek gögsümden emiyor diğer gögsümde süt yok atak haftası mı yoksa doymuyor mu başka birşeyi mi var anlamadım geçen hafta az yiyordu şimdi bi anda çok yemeye başladı sürekli kucakta durmak istiyor uyutuyorum kucağımda beşiğe yatırınca ağlamaya başlıyor atak mı geçiriyor yoksa başka birşeyi mi var????