semakaya2525 ben 🥲 son 2 haftadır yaşıyoruz ilk defa dün gece kesintisiz uyudu tekrardan. Aglayinca kucağa almaya izin vermiyo bana süt yap köfte yap kitap oku su ver simit ver bir sürü şey istiyo geçen gece 3 te simidi isiramadim diye ağladı, ondan önceki gece suyu bardakla vermsiim bu benim bardağın değil diye ağladı 5 bardak sundum sonra sulugunu verdim yok 1 yudum su icmedi sadece ağladı. Hep böyle odaya gidelim mi salona gidelim mi evde tür atıyoruz hiçbir sonuç yok. Çok yoruldum süreçten. Sonra akillandim ne isterse sadece yatma vakti dedim, hatta 10 şey söylese birine cevap verdim böylelikle biraz sakinleşti gibi, çünkü cevap verdikçe daha çok nazlaniyor. Bugün de direk kapıyı kapattım gidelim mi diyince bayır dedim başka hiçbir şey söylemedim ağladı ağladı sonra geldi sarıldı uyudu. Ama öyle böyle ağlamıyor ya geçen gece 4 saat kesintili ağladı, sonra 1,5 saat kesintisiz ağladı, dün gece aglamadi, bu gece geç uyuduğu için mizmizlandi. Saati erkene çekmeye çalıscam inşallah faydalı olur