Kozlar kuaföre sordum 250 dedi başka bi yere sordum 400 dedi bana mı çok geliyor yoksa normallmi çözemedim benim ailem Bursa oturuyor ordan aldırmıştım 70 tl kaş bıyık 2 3 hafta oluyor dedim bide burda sorayım 400 dediler 500 250 felan felan hayret ettim 200 250 neyse derim hani burası İstanbul küçük yer değil ama 400 500 bi kaş için fazla değil mi