1 ay önce sezaryen ile doğum yaptım şimdiye kadar iki göğsümden en fazla 60 ml gördüm azala azala şuan 20 ml görüyorum her acıktığında mutlaka iki göğsümü de emziriyorum 10 15 dakika kalıyor göğsümde sonra mama veriyorum bol su içiyorum sütüm arttı mı emzirdikçe ondan da emin değilim göğsümde kalma süresi uzuyor gibi sonradan gelir mi sütüm 2 3 ay sonra gelenler varmış ilk bebeğim tecrübesizim tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz