sarierss Hanımlar 19.5 aylık büyük oğlum 7/24 onla ilgileniyordum çok hızlı gelişim kaydetti. Şimdi küçük oğlum bugün tam 5 aylık ama ben unutmuş gibiyim. Hala kendi oturamaması normal mi? Bir şeye uzanıp almaması yoksa geri mi bıraktım diğerinin peşine koşarken anlamadım…
iremm58 sarierss kendı otura bilmesi ıcın çoook erken uzanıp alma konusunda bilemiyorum ama kızım 4 5 ay arası baslamıstı uzanıp almaya 6 buçuk aylık kısa süre desteksiz kendı oturuyor sonra yıkılıyor
gunes7272 sarierss kendi kendine oturması için çok erken ya benim oğlum 8-9 aylıkken desteksiz oturuyordu artık
biyb sarierss bebimkide 5 aylık oturamıyor dönemiyor emeklemiyo doktor kontrolü altında doktor bi problem olmadığını söylüyor zaten ki asla desteksiz oturtma demişti daha çok erken dedi
sevgiynk Uzanip alabilmesi oyuncaklari kısmen anlayıp onlarla ilgilenmesi destekli oturması agu bugular göz teması ve yabancı insanları ayırt edebilme ayaklarini keşfedip sürekli ayaklarına uzanip tutmadı , donebilmesi bunlar geliyor aklıma 😊
sarierss sevgiynk şuan ayaklarını yakalayıp ağzına götürüyor ilgiyi biraz daha ona çevirdim diye sanırım gülücükler saçıyor cee ee oynamayı öğrendi yüzüne müslin atıp nerde dediğimde müslini elleriyle indiriyor ama desteksiz hala oturamıyor 30 unda 6 aylık olacak
sarierss gunes7272 19.5 aylık oğlum 8 aylıkken emekledi 6. ayında oturuyordu o yüzden küçüğümden de böyle bi beklentiye girdim sanırım ama kardeşte olsalar gelişimleri aynı olamıyor demek ki