mom97X Kızlar çocuğunuz ağlama krizi tuttuğunda napıyorsunuz ? Nasıl susturuyorsunuz ? (Benimki şu an 17 aylık, bi kriz tuttu mu susturamıyorum nerde olursak olalım)
simseklivekalpli mom97X neden ağladığına bağlı. Canı yanmamış bir isteğe ağlıyorsa bir süre bakmıyorum. Şiddet arttirirsa gidip sarılıyorum öpüyorum
Snp57asel mom97X ağladığında bi şekilde kafasını dağıtıp susturuyorum eğer devam ederse kucagima aliyorum sarılıyorum öpüyorum öyle sakinleşiyor
kardelen1209 mom97X Durduk yere ağlıyosa bakmıyorum kendisi susuyo ama boyle cok siddetlenirse ağlaması gidip sarılıp başka şeylere yöneltiyorum
beybitolat mom97X kucağıma alıp öpüyorum ve bolca sarılıyorum bide hep balkona çıkarıyorum baya iyi geliyor
doruk14 mom97X genelde evde tutuyor aglama krızlerı bende kucagıma alıp camdan bakıtıyorum o şekilde sakinliyor tabi şuan 12 aylık ilerde ne olur bilmiyorum