Merhaba benim 6 aylık bebeğim var ilk üç ay önemli diye kucak istediğinde aldım hep ağladığında gazı olduğunda falan. Şu an 6 aylık ve uyurken bile kalkınca ağlıyor bir anım onsuz geçmedi doğduğundan beri. Uykuya zor dalıyor 1 saat sonra uyanıyor kilosu ve büyümesi iyi. Ben bi de tez yazıyorum ve kocamla falan da ilgilenemiyorum gece en erken 12 de yatıyor bebegim. Bana bos tavsşye vermeyin aynısı basından geçen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim