Kızlar oğlum 20 aylık aşırı bagimliydi memeye sürekli emiyordu birde sadece sol göğsümü emiyordu. Mesela yemek yicez sofrada yemeği bırakıp üstüme ağlıyordu emmek için emdiginde 1 saat kucağımda kalıyordu. Gece çok sık uyanıp emiyordu yanından kalktığımda hemen uyanıyor du . bende artık düzenli yemek yesin sağlıklı beslensin diye sütten kestim bugün 4. Gün gece kalkıp ağlıyor emmek istiyor ben gösterip pis oldu diyorum bu seferde saatlerce ayağımda sallamak zorunda kalıyorum ayagimdan indirdigimde hemen uyanıyor. Bu durumdan nasıl kurtulacam ne yapmalıyım bir fikir verirseniz sevinirim