cglglr
16 aylıktı sanırım tamamen oda ayırdığımızda.
Bir süre gündüz uykularını odasında yaptırdım , odaya alışsın, korkmasın , benimsesin diye sonra 16.ayda gece beslemesini kesince geceleride odasında uyutmaya başladım.
Geceleri çok nadir uyanırdı , uyanınca da kendi kalkıp yanımıza gelirdi , sorun yaşamadık.