Kızlar bizim oda çok nemli olduğu için ve rutubete eğilimli olduğu için mecburen odasını ayırdım. Bebeğim 8 ay 17 günlük. Bebek kamerası var kapılar açık evim küçük zaten ama yinede birbirimize uzağız biraz. Siz ne zaman ayırdınız odanızı? Oda ayırmak için erken mi oldu :(