Kızım 1 buçuk yasında iki gündür kıyafetlerini giydittirmiyor bana alıp direk baba diyip babasına veriyor ben giydirmrye kalkarsam hüngür hüngür ağlıyor ya da yanımızda anneannesi varsa yine benden alıp ona veriyor neden bunu yapıyor olabilir istemsizce üzülüyorum