nilsu1973 6 aylığız 3.aydan sonra filan heralde gece uykusuna 12 den önce cok nadir geçer naptiysam olmuyo 10 da yatsa 11 de açar gözlerini bakar etrafa şuan da bir aydır gece uyuyan cocuk bas bas bagiriyo sabaha kadar sabir diliyorum sadece çocukların bigunu bigununu tutmuyo