Mamaqueen biz 7 ayligiz şuan, 5 aylıkken başladık tadıma, günde iki kere tadım yaptırıyorum ben bir çay bardağını geçmeyecek şekilde ki zaten geçmiyordu, yoğurt ve sebzelerle başladık , zaten yoğurt yiyor diye su içmek istemezse diye zorlanıyordum , hala da öyle zorlanıyorum, doktorumuz da öyle tavsiye verdi inat olur zorlama isterse kendi yer ve içer zaten dedi