ucoglanannesi Merhaba hanımlar bebegim 6.5 aylık üç haftadır balgamlı öksürük var günde 6 kere serum fizyolojikle buhar yapıyorum rahatlıyor burnunu açıyorum ama bitmek bilmedi tavsiyeleriniz varsa lütfen yardımcı olur musunuz
ucoglanannesi alparslannnnnm yaa sizin kaç aylık? Ya ventolin cortairle bronşiolit atlattık diyordum ki üç gündür ateşi var ve bugün tekrar öksürük başladı 😢 alerjik mi acaba diye düşünmeye başladım sizin belirtileriniz neler gıda alerjiniz vs var mı
alparslannnnnm ucoglanannesi bizde bugün mega medipoldeydik akciğer filmi çektirdik temiz çıktı doktor nebülizatöre koymak cortaşr verdi çocuk göğüs hastalıkları doktoru Hakan yazan kanda verildi tahlillere bakılacak alerjik durumu var mı diye çok yıprattı beni bu hastalık
ucoglanannesi alparslannnnnm bu arada iki gündür şunu deniyorum öksürük için epey azaldı diyebilirim. Karanfil kremi evvahe doğalın trendyoldan almıştım onu sürüp yün yastıklar var sırt ve göğüs için onu ütüyle ısıtıp göğse ve sırta koydum ayakaltına da karanfil krem sürdüm çok güzel fark etti. Doğal vicks diyebilirim karanfil kremi için
JanJan_ ucoglanannesi “ Öksürüğün eşlik ettiği akut solunum yolu enflamasyonu ve kronik enflamatuar bronşiyal hastalıkların semptomatik tedavisine yardımcı olarak kullanılır.” Tamamen bitkisel bir şurup. Biz 6 aylıkken doktorumuz önermişti. Umarım size de iyi gelir Günde üç kere bir tatlı kaşığı veriyorduk. Doktorunuza bir danışın önerirse kullanırsınız. Geçmiş olsun🙏