Supermom16 aynı şekilde benim bebeğimde de oldu 4 aylıkken. Ben hemen göz doktoruna götürdüm. Adını şimdi vermiyim bi ilaç verdi kesinlikle antibiyotik değildir bebeklere veriyoruz dedi 2 gün sabah akşam 1 er damla kullandım 3.gün geçmişti. Kendim de gün içinde ince mendilin ucunu çok az çaya batırdım ve sildim hafifçe hiç bastırmadan sadece kirpiklerine yapışan çapaklardan arınsın diye. Geçmiş olsun.