39 aylık kekemelik başladı kızım da
İki aydır terapi alıyoruz başlarken ikincil davranışları vardı.
İlk iki hafta sönümledik geçti sonra bi iki harfe düştü uzatmaları şimdi bir haftadır hasta ve tekrar başladı aşırı uzatma blok ve elini ağzına götürerek konuşuyor. Gelişimsel mi kalıcımı bilmiyoruz genlerde yok kekeme olan yok.
Ama insan kahroluyor böyle çpcuğu böyle olup ta düzelen oldumu bizim kekemelik dalgalı şekilde devam ediyor bir hafta geçti bida başladı sonra geçti şimdi bida başladı pik yaptı son bir hafta öyleki uzatırken nefesi yetmiyor çok üzücü