Kızımın kelimeleri var.yeni bisey duyduğunda söylemeye çalışir, söyler.2 lı kelimeleri var biraz.3 lü kelimeleri var bir kaçtane.söylediklerimizi anlar.ama mesela yatak odasına girer sabhalrı babasının olmadgni görür "baba eeee ıııı"der yani baba uyumiyor demek ister.yani tam cümle kuramıyor.normal mi acaba?? Su istiyorum demez hüp hüüp der.bunun gibi.normal mi siizn çocuklar nasil konusuyor bu aylarda.