Doktorun verdiği kağıtta rota için 15. Hafta ilk doz yazıyor. Ama muayene sırasında diğer asilarla birlikte yaptirabilirsiniz etkilesime girmiyor gibi bir şey dedi. Tam emin değilim. Bebeği giydiriyordum o sıra. Cuma günü hemsire Aşı için arayınca ona da sordum p.tesi rotayı da yapabiliriz dedi. Ne yapayım? 15. Haftayı bekleyeyim mi