busmah61 Şuan lohusasınız iyi değilsiniz. Daha kendiniz toparlanamamışken sürekli ağlayan bir çocukla başetmek durumu sizi zorluyor. Gazı vardır mutlaka hızlı sallamayın daha nazik hareket ettirin, ılık bir duş, karnına masaj, emzirmek, ten teması.. bunlar onu rahatlatabilir. Evet çok yorgun ve bitkinsiniz belki uykusuzsunuz. Ama o size muhtaç sadece sizi istiyor. Zamanla alışacaksınız ne istediğini daha iyi anlayacaksınız bu zor günleriniz geçecek. Eğer mümkünse eşiniz ,ailenizden destek alın. Bebeğinizin size ihtiyacı var 🫶🏻