Melinda101019 Dün farkettim daha önce yoktu sarı sarı ne diye baktım konak olmuş. Zeytinyağ karbonat karıştır sür dediler, bebek yağı yada vazelin olur dediler. Mustela konak şampuanı dediler sizce ? Hemen geçmez 1-2 dene dediler.
Fatmanur71 Melinda101019 benim kızu dada vardı daha dün yaptım hepsi geçti. Kesinlikle sadece hakiki zeytinyağ. Pamukla sürün kafasına 15 20 dk bekletip tarayın. Fatdasını görüceksiniz.
Rizeligelin Melinda101019 canım kuzenimin kızının olmuştu komple alnından kafasına kadar vazelini sürdü 2-3 saat bekletti sonra hafif tarayip banyo yaptırdı hiç bişey kalmamış
Kutibal 6 aylık 4.aydan beri var zeytinyağı sürüyorum banyodan bir saat önce yumuşuyor tarıyorum geçiyor ayda 1 iki kere oluyor