Bebegim 4-5gündür sürekli aglıyor ne yapacagımı sasırdım yatagına koydugum gibi aglıyor.sürekli kucak istiyor.gece kac defa uyanıyor sayamadım.gündüzde kucagımdan indirdiğim anda başlıyor aglamaya.bu ayda atak mı var.diş yok.karnı da tok.cok yorgunum bide calısıyorum