Biz beşikte bile yatmıyoruz mümkün değil yatmıyor beşikte. Yanımda yatsa da en fazla yarım saat. Rutini denedim banyo yaptırınca daha dinç oluyor. Elini, yüzünü yıkayıp pijamasını giydirip ışıkları falan kapatıyorum. Yine aynı. Bağırarak ağlıyor 😢 Çıldırcam artık