Kızlar benim bekarlıktan beri arada bel ağrıım oluyordu bu arada ailede annemde babamda çoğu kişide bel sıkıntısı var hamileligimde çok arttı hamileyken dümdüz yattığımda belim ağrıdan kopuyordu şimdi de ara ara bazen sebepsiz bazen sırtımı yaslamadan oturunca ya da eğilip ağır bisey kaldırınca agriyo bunun için nereye gitmeli bel fıtığı mıdır hic bunun için gitmedim doktora