Kızlar çıldırmak üzereyim 2 yaşına girdiğinden beri akşam uyutmak tam bir eziyet aylardır kafayı yemek üzereyim bununla alakalı post açmıştım fikir verenler oldu uyutmadan önce yor ve ya öğle uykusu yaptırma sabah erken kaldır vs. Sabah 7de kaldırıyorum öğlen çok iyi uyuyor ama akşam eziyet 8 buçuk 9 gibi yatağa giriyoruz odadan çıkışım 10 buçuk 11 bu zamana kadar uykusu çok iyiydi nerede yanlış yapıyorum bu durumda olan var mı ne yapabilirim ?