Derinmom26 benim de doğumdan önce şişlik vardı, ultrason çekildim sorun yok meme doğuma hazırlık yapıyor süt bezleri çalışıyor dediler, genel cerrah da bunu doğruladı korkulacak bir şey yok dedi, 15 20 güne ağrı geçti şişlik sertlik kaldı, doğumun ertesi günu kadın dogumcuma burada kızarıklık var dedim, o ciltte olan bir şey dedi, kızım da çok uyudu tam emmedi ben eve gelince sağım yapmaya çalıştım süt gelmedi makine gelmez bebek ihtiyacı olanı alıyor dediler, hemşireler de sezaryen doğum da 3 4 güne süt gelir dediler, ben bu şekilde zaman kaybettim şişti iyice kızardı bu sefer doktor duş emzirme sağım lahana yaprağı önerdi, yaptım ise yaramadı hızla ilerledi, genel cerraha gittim krem yazdı sur bu memeyi emzirme sağ dedi, o kreme başladığım akşam kizarikligin biri patladı süt iltihap karışık akmaya başladı çok korktum, başka bir doktora gittim girişimsel radyoloji ye drene için yönlendirdi, iğne ile olmazsa cerrahi müdahale dediler, girişimsel iğne ile yaptı hepsini bosaltamadim dedi, h. Sonu acile gittik oradaki antibiyotik verdi, kullandım başka bir tane patladı, başka bir doktora gittim o da hiçbir şey kullanma sadece emzir dedi, ama ilerleme devam etti, ilk gittiğim doktora yani asistanina gittim cuma günü hangi akla hizmet o sedyeye yatıp müdahale etmesine izin verdim bilmiyorum, uyusmadan iğne ile boşaltma yaptı, ben bu yaşıma kadar böyle acı bilmiyorum Allah beterinden korusun, dusmanima yaşatmasın, dün özele gittim drene edip kazimis dedi, eşim fotoğraf çekti ama ben bakmadım resmen oymuş içini dedi fotoğrafı gören şok oluyor ama ben Cesaret edip bakamadım, iki gündür pansuma gidiyorum , oradaki kadın da sadece emzir diyeni dinleseydin dedi, yani kafam allak bullak ozeldeki de net olmamakla beraber kortizon diyor,