Melegimkizim123 Kızım 5 ay 15 günlük saçları kısa ve tüy gibi şuan gece yatarken şapka takıyorum ama yarım saatte su gibi oluyor değiştiriyorum. Acaba takmamalı mıyım ? Oda ısısı 23 24 derece oluyor.
ilknur159 Melegimkizim123 kesinlikle takmayın ne olur yazık cocyga daha çok hasta edeceksiniz normalde 21 derece diyorlar ısınızda iyiymiş kendinizden bi kat fazla giydirin diyolar
Selina Melegimkizim123 ben 1 ayi gectikten sonra hic takmadim suan kizim 2 ay ve 19 gunluk. Cok sicak olur bebeginiz icin sadece uyku tulumu giydirin cok kalin yorganda kullanmayin o yeter
Gulsahb Ben hiç takmıyorum canım. Kendini çevirip duruyordu boğulur diye takmıyordum şimdi 8 aylık hala takmam
Melegimkizim123 Gulsahb boğulma gibi durum olmadı iç kızım burnuna şapka değdiği anda ortalığı yıkıyordu başından beri bende tehlike yok diye taktım hep işte salaklık
Melegimkizim123 ilknur159 ama saçı falan yok kel bende üşür diye takıyorum uyanıkken takmıyorum sıcak oluyor ama uyuduğunda hafif soğuk oluyor bende takıyorum
Ebrupolat_ Melegimkizim123 Kesinlikle takma canım hem sıkar yazık hemde boğulma tehlikesi olabilir diyolar gece çoraplarınıda çıkar nefes alsın yatıp kalktığını anlasın bebek😍
Melegimkizim123 Fatmaykul o zaman ben yanlış yapıyorum ama ne bilim üşür belki diye 😔neyse takmıyım o zaman artık
Melegimkizim123 Ebrupolat_ çoraplarını mutlaka çıkarıyorum sadece başı kel acaba üşür mü diye şapkada takıyordum ,bundn sonra takmıcam bende
Fatmaykul Melegimkizim123 hiç üşütmedik şimdiye kadar. Önceden banyo yapınca 10 dk takıyordum. Artık onu da yapmıyorum
Melegimkizim123 Selina uyku tulumu giymiyor rahat edemiyor galiba bende zıbın ve badi giydiriyorum bide battaniyesi