Hanımlar merhaba, 14 kasımda doğum yaptım kızım 2 haftalık. Doktor 2 saatte bir emzir dedi ama kızım 15 dk bir memede kilo artışı güzel mama vermiyorum sütüm yetiyor ama sorun şu ki memede olduğu sürece uyuyor yatağına bıraktığım anda uyanıyor. Emzik asla kabul etmiyor kii linçlemeyin ama sallamayı bile denedim asla hoşlanmıyor🤦🏻♀️ biliyorum geçici bir süreç ama uykusuzluk inanılmaz yormaya başladı 4 yaşında da bir oğlum var. Ona da vakit ayırmaya çalışıyorum ve psikolojik olarak çöküşe geçiyorum sanırım. Var mı önerebileceğiniz bişey? Doktor emzik vereceksin o zaman dedi ama mamajoo ve philips avent denedik istemedi. Fikirlerinize ihtiyacım var🥲