[silindi] Bakarmısınız kızlar 21 yaşındayım 6 yaşından beridir alışkanlık nası vazgeçebilirim ne kullanırsam vazgeçebilirim öneriniz varmı
sdakbyk [silindi] bende de tırnak yeme alıskanlıgı vardı,ne yapsam ne sursem vazgecemıyordum,en sonunda duzenlı manıkur yaptırdım ve mavala marka acı oje kullanarak vazgectım..
GezginPaNDa [silindi] Stresle baş etmeyi öğrenmiş olmanız gerekiyor ama sanırım yaşınız çok küçük ve sorumluluklarınız çok büyük
[silindi] GezginPaNDa bugün doğum günüm işte 21 yaş 1 gün diyo 22 gün aldım diyo vs vs öyle valla 17 aylık bir çocuk evin dağılması depo var bide eşime yardım ediyorum hem depo hem ev hem çocuk hem yemek hem vs vs aman