Dişi gelmiyor, damak şişmesi vs yok.her hangi bir hastalık da görünmüyor ama dün gece ateşi çıktı.hala ateşi var.ara ara düştü tekrar çıktı.calpol dolven verdim duş aldırdım.yarım saat düşüyor tekrr çıkıyor ve çok huysuz.bir de elimi kalbine koyuyorum çok hızlı attıgını hissediyorum.lütden başıma gelen yazsın durduk yere ateş neden olabilir ki?en fazla 38.2 oldu aşırı yğksek değil ama sıcak yani ateşi var belli.iştahı da yok.uyku da uyuyamıyor ne olmuş olabilir aklım almıyor,çok üzülüyorum