Kızlar ilk hamileliğim çok çokk zor geçtş anamdan emdiğim süt burnumdan geldı denir ya tam olarak öyleydi, tansıyon düşmeleri şiddetli kramplar , düşük tehlikesi, kan sulandırıcı iğneler troid ılacları bağısıklık baskılılayıcı ,düşük önlelyici haplar, safra kesesi ağrısı en son 33 hafada doğurdum, bı daha cocuk düşünmüyorum dıyodum oğlum 5 yasına geldı , ve ben hamıle olduğumu öğrendım 5 haftalık , o kadar korkuyorum ki anlatamam en ufak canımın acımasına dahi tahammülüm kalmadı. İlk hamıleliği zor olup ikinci kolay geçen var mı? Belkı vardır destek olur dıye yazmak istedim