Bebeğimin burnu akıyor geniz akıntısı var dün gece hiç uyumadık bugün günüz uykusu da uyumadı napıcam bilmiyorum çok uykum var diyor şimdi yıne uyuyamıyor 2 buçuk yaşında öneriniz var mı ne yapsam rahat uyur serum fizyolojik hava veriyorum burnunu açmaya da izin vermiyor ne yapacağımı şaşırdım zaten taşınırken kaybolmuş aspiratör bebeklıgınden kalan küçük plastik ile idare ettik bugün yârin öğlen doktora gıdıcez bu gece rahatlamak için öneriniz varsa lütfen