Kızım 4. Ayının ilk gününde, 1,5-2 haftadır iştahsız. Sütüm azaldı kilo alımı azdiye mama vermeye karar verdim. Bu arada meme reddimiz var kasımın yarısından beri. Sütümü sağıp veriyorum. Doymadığını düşündüğümde mama veriyorum 1-2 kez mama alıyor. Ne anne sütünü ne mamayı öyle içmiyor.z Ar zor veriyorum 60 cc iki aşamada alıyor dolanıyorum falan….bir sorun mu var atak mı anlamadım. Bu arada 2-3 gündür yoğun bir ağlamalar ara ara… mama değiştirdim o mu diyorum gaz mı diyorum şaşırdım kaldım. Sizde durumlar nedir
Çok stres oluyorum ne zaman bir düzene girecek bu konu