Crescent96 Taze_annee 25 günlüğüz bizde ışık açık yatıyoruz yani beyaz gece lambası.. Hem sarılık açısından hem de gece kusarsa falan yüzünü net görebileyim diye. ☺️
[silindi] Taze_annee ben de oyle yatiyodum ama sonra hiçbir faydasinin olmadigini öğrendim emzirirken fln illaki aciyoruz ztn uyurken gerek yok aslinda
DogaLina Taze_annee 40ına kadar ışık açık yattık. Mamayla besleniyodu kusar mı düşüncesiyle öyle yattım.
AtaTrkmn Taze_annee ışık açıp yatmadım inanmıyorum öyle şeylere evdeki ışıkla sarılık önlenmez.Zaten uyuyamam asla ışıklı biyerde perdem bile siyah zifiri karanlıkta yattık☺️
[silindi] Taze_annee sarılığa hiç-bir faydası yok. Bol bol emzirin sütünüz geliyor bol sanabilirsiniz. Bir öğünde sağın ne kadarmış bakın. Bebek doyarsa sarılık olmaz o yüzden mama takviyesi yapılan bebekler sarılık olmuyor. Bebeği doyurun sarılık olmaz
Crss Taze_annee ben ilk günden beri ışık kapalı yatırıyorum sana tavsiyem öyle yatır suan 6 buçuk aylık Işık kapanınca gözlerini ovup uyuyor
Tugceeeee12345 Taze_annee tam 40 I çıkana kadar ışık açıktı valla ben biraz batıl inançlıyım hem bebeğimi korur dedim hemde içim rahat eder neden yapmadım demem birde ne zararı varki zaten aç yat birsey olmaz zaten ilk günlerde yorgunluktan nasıl uyuduğunu anlamazsın şimdide abajur ışığım hep yanık sonuçta büyüse de 4 aylık bir bebek sonuçta ben ışık taraftarıyım 😀😇
honeyson Taze_annee ışık açıp yatarsanız bebeğiniz gece gündüz ayrımını öğrenemeyebilir. Doktorumuz gece altını değiştirirken bile ışığı açma demişti. Sarılığa da ev ışığının faydalı olduğunu düşünmüyorum 🙂
Rizeligelin Taze_annee odanın ışığı değil de koridoru açık türüyorum oda görmek için Reflümüz var çok kusuyoruz
Dilekb Merveedd aynen buna katılıyorum. Şuan benimki öyle oldu.. ara sıra ışıkta uyuyor benimki.. bazen karanlıkta uyutabiliyorum.
Rrraaaiiinnn Taze_annee ben ilk 3 gun öyle yattım sarılık ıcın ama gereksiz mis tabi insan herseyden umut bekliyor ilk zamanlar deneyeyim nolacak diyor sonra cocugun gece gundux ayırt etmesi ıcın yakmadım ısık gece lambası yaktım sadece
Merveedd Dilekb aynen bebek nasıl alışırsa öyle gider ilk zamanlar gece altını değiştiriyordum kaka yapıyodu çünkü telin ışığıyla değiştim hep zifiri karanlıkta uyumaya alıştı 20 aylığız herkes bana çocuk büyüttüm deme diyor çünkü 1 kere uykusız kalmadım geceleri
Deletedmom388 Taze_annee Karanlıkta yatırdım sadece hafif bir gece lambası taktım o kadar🤷🏻♀️Sarılık olmadı,pek inanmıyorum bu tarz şeylere canım ya
[silindi] Karanlıkta yattık karanlıkta emzirdim. Çok az bi ışık veren gece lambası vardı bazen onu açıyordum emziğini vs göremezsem. Işığın bi faydası yok aksine bebeğin gece gündüz algısını öğrenmesini zorlaştırır.