Merhabalar benim bebegim 5.5.5 aylikken urat kristali ve pipide kızarıklık sisliksebebiyle sans eseri ogrendik ultrason ile idrar kan tahlilleri temizdi , cocuk nefrolojiyle konustuk 1 bobrekte 5 adet caplari 4.5 4.6 4.7 vs bu sskildeydi. Yurtdisindan temin edilen uralyt u diye ilac var onu kullandik toz granul suya karistirp icirdik 3 ay sonunda ilac bitti yeniden ultrasona girdi 2 taneye dusmus ve 1.07 1.06 falan yani kristal seklinde kalmis kucuck suan erimis yani nerdeyse yeniden doktoruyla görüşeceğiz ultrasonu başka yerde cektirdik bakalim ne diyecek turk ilaci kullananlarda varmis onuda eczanede yaptiriyormussun. Tasi ikiside olduğu yerde eritiyor gec kalmayin mutlaka bi nefrolojiye gorurunun gecmis olsun