elifsancarr Elimde 7 kutu var bebeğim beğenmediği için kullanamadım ihtiyacı olana uygun fiyata verebilirim
tuna32_ Bu mamanin aynısı kullanıyorum devlet tarafından 1 lira vermeden alıyorum yazik para ile mi aldinizki para ile satiyorsunuz