Alisa58 benimde öyle oldu 1 ay önce falan bende sezeryanım. Sanki bıcak saplanıyormuş gibi oldu yarım saat falan sürdü bayaa hastaneden korktuğum için gidemedim evde ağrı kesici içtim geçti heralde adet olcağım zaman oluyor.. Çok değişik ağrılarla karşılaşıyorum doğumdan sonra 🤦🏼♀️🤦🏼♀️