Panik atak geçirip antidepresan kullanmaya başlayıp ilaçları bırakanlar var mı Bide ben antidepresanları bırakıyorum doktor kontrolünde uyku hapımı bıraktım günlük içtiğim hapında yarısını içiyorum ama arada baş dönmesi yaşamam baş dönmesiyle gelen terleme hızlı kalp atışı bayılacakmış gibi hissetmem normal mi acaba bu durumu yaşayanlar var mı