sevcanzeynepp Allah kolaylık versin canım ama hiç belli olmuyor gerçekten orası 😂 benim oğlum şuan 5,5 aylık düzeltilmişi 4,5 tabi 5. ayına kadar çok güzel sakin düzenli geldik 2,5 ayından beri geceleri 5,6,7 saat uyuyordu bende ne kadar sürekli uyansam da en azından biraz uyku alıyordum bu şekilde son 15 gündür gece uykularımız kısaldı sürekli uyanıyor dönmeye başladı ellerini açıyor kundaktan kendini uyandırıyor diş kaşınmaları başladı doğru düzgün emmiyor falan seni üzmek istemem ama bence yenidoğan dönemi daha kolaydı 🫣 yinede bir gülüşü herşeye bedel 🥰