Pamukhanim_ TalentedMom Hz Fatıma nın ninnisi ve dandini dastana ikisi ninni listemiz var ama bu ikisinde uyur sakinleşir
ShutUp TalentedMom korku duası var huzur veriyor ve bir de sakinleştiriyor. Genelde onu açıyorum bazende uygulamanın pış pış sesini açıyorum.
bidebayilistersenferiya TalentedMom sordum sarı çiçeğe dinlemekten bir gün sarı bir çiçeğe dönüşcem az kaldı
bossmomm TalentedMom genelikle sessiz uyutuyorum. Eğer uyuyamıyorda pış pış sesi açıyorum yeni doğankende beyaz gürültü. Ama uyanıkken açtığım şarkılar ali babanın çiftliği, köpeğim hav hav der, the happy song, pretty little baby.. ☺️
TalentedMom bidebayilistersenferiya 🌸🌼😀daha dur kırmızı balığa da dönücez gerçi oğlumda baby sharka dönmüştüm
beybitolat TalentedMom ben hep kalem suresı açıyorum 51-52.ayeti 101 tekrarlı youtubede gündüz onu dinleyerek uyuyor
TalentedMom bossmomm evet ilk 3 ay çok çektim akşam 9 10 gibi başlardı sabaha kadar sürerdi asla uyumazdı hiç bir ses etkilemezdi şuan 3 ay 22 günlük
[silindi] TalentedMom ilk 3 ay günde 70 kere deli deli oldum dinlerdik tek ama tek sakinleştiği şey oydu 😅 komşular bizi cemaatçi zannetmiş olabilirler 😂 çok ritmik ama çok güzel sakinleştiriyor