Kızlar cuma günü duşakabinin tekerleği çıktı eşim de sen çocuğu uyut ben 2 dk takarım dedi 5 dk sonra bomba patlar gibi ses geldi eşimin üzerine patlamış camı her yeri kesilmiş kan içindeydi. Hala gözümün önünden gitmiyor o hali. Şimdi mecbur yenisi yapılacak ama asla cam istemiyorum aşırı korktum yarın bir gün bebeğimin de üzerine patlayabilir göze alamıyorum ama mika da kullanışlı değil diyorlar kullanan biri varsa bana fikir verin mika kullanım açısından nasıl temizliği kolay mı?