Geçen hafta aldım. Philips avent pipetli suluk 9 ay ve üzeri için olandan. Resmen su gelmiyor çok güçlü çekince damla damla geliyor. Bebeğim 5 aydan beri pipet kullanıyor aslında ama bunu çekiyor su gelmeyince bırakıyor.
Ben mi yanlış kullanıyorum yoksa sizde de durum aynı mı?