yagmur3494 Saçlarım çok beyazladı kendimi kötü hissediyorum boyatmak istiyorum ama bebeğim emiyor 6 aylık şuanda. Emzirirken saç boyatan var mı
UykuPerisi_ yagmur3494 ben hiçbir şey yapmadım.. 10. Aylık olacağız doktor Osman gönülal kesinlikle yapılmasına izin vermiyor. En büyük kötüsü yapmış olursunuz ileride ciddi hastalıklara yok açıyor dedi. Omyızden dokunamıyorum. Varsın 1 yıl daha böyle idare edeyim napayım :(
Kitsu Aydan sonra boyadım. Beklememin sebebi de kokusuydu açıkçası. Gece uykusuna uyuyunca boyadım bir saat de balkonda oturdum saçım havalansin diye 😅
Snp57asel yagmur3494 ben boyadım kaç sefer çok şükür bişey olmadı hamileyken boyadım emzirirken de aynı şekilde çok çabuk akıyordu ve beyazlarım patlak veriyordu kendim tesetturluyum ama aynada kendimi rahatsız hissediyordum öyle