mutlupanda Bebeğim 6 aylık ve gündüzleri 2-3 saatte bir sütüm akıyor normal mi önceden bu kadar sık olmuyordu yaşayanlar da yazarsa sevinirim
cinarprens mutlupanda evet öyle oluyo canım bazı yediğin şeyler farketmeden sütünü arttırıyor yada sütün bebek emmesinden dolayı arttı akması gider zamanla göğüs alışır
Badeninannesi_35 mutlupanda benimde aynı bebeğim daha 10 günlük gündüz gece akıyo hep 2 3 sate doluyo çünkü o yüzden akıyo
mutlupanda aydint onun rızkı diye düşünüp uykusundan bazen uyandırıyorum uykusu mu daha ağır basıyor yoksa karnı acıktığı için mi sütüm akıyor emin olamıyorum
aydint mutlupanda o emerek nasibini alıyor zaten sürekli dolum olduğu için akması normal,kızım bi göğsümü emerken diğeri sızlar akardı