Arkadaşlar yaklaşık 1 aydır sütüm yok denecek kadar az ,iki haftadır falan da artık tamamen mamaya geçtik. Sağ mememde süt tamamen kesildi . Solda az da olsa gelmeye devam ediyor.
Sorum şu; bu noktadan sonra artma olur mu düzenli sağımda? En azından denemek istiyorum. Gün içinde neredeyse hiç oturamıyorum,desteksiz ve yalnız büyütyorum ve asla dinlenemiyorum düzgün beslenemiyorum zaten bu yüzden azaldı.
Oğlum 7 aylık bu arada 🥹