momyyorgun 3 buçuk aylık bebeğim ablası yataktan çekince düştü. Kusma şişlik yok acile gittik tomografi röntgen çektirdik bir şey çıkmadı. İleride zekası bir sıkıntı oluşur mu veya epilepsi tarzı bir hastalık oluşur mu acaba bilen var mı
nadidelifora momyyorgun doktora sorsaydiniz ya bunun cevabını. Burda size kim net şekilde olur olmaz diyebilir. Yada dese ne değişecek ihtimaller dışında ? Çocuğunuzu ablasının cekebilecegi yerlerde yüksek zeminde bırakmayın. Allah korumuş. Geçmiş olsun.