Kızlar İzmir’de yaşıyorum evde klima var açtığımda en fazla 27 28 derece yapıyorum oda ısısını gece sabaha kadar çalışırsa eğer kızım 6 aylık içine zıbın ince atlet üstüne 2 veya 3 iplikli kazak giydirip altına ince pijama onun üstüne bi pijama daha giydiriyorum eğer tek kat giydirirsem o ısıya rağmen bacakları kolları hafif soğuk oluyor sizler nasıl giyiyorsunuz