Merhaba anneler yorumlarınız için teşekkür ederim her birinizden Ben çocuğumu tek başıma büyüttüğüm için Yenidoğan itibariyle de cebimde param olduğu için dışarıdan yemek yedim hep çocuğum Zorlu bir bebekti Şimdi de hala öyle bir şey yapmak istesem bile paçama yapışıyor çok ağlıyor yakıyorum yemeği ya da yapamıyorum Neyi nereye karıştıracağımı bilemiyorum böyle çöp oluyor Neyse demem bak öyle böyle dışarıdan yemeye alıştım Şimdi bazen Yemek yapabiliyorum ondan yana sıkıntı yok da çoğu zaman dışarıdan alıyorum dışarıdan yiyorum ve bazen Hani canım da çekiyor keyfi yediğim de oluyor hamileyken hiç kilo almamıştım 5 kilo vermiştim O verdiğim kiloyu geri almıştım emzirmeye başladığımda o kadar çok yemek yemek istedi ki canım Yani ne yesem ne yetmiyordu ve 5 litrede su içiyordum günlük haliyle 20 kilo aldım şu an 105 kiloyum Belki daha fazla almışımdır 87 kilo ile doğuma girdim bekarken de 80 kiloydum en kilolu halim veremiyorum bu kiloları ve alışkanlık olmuş dışarıdan almalarım ya yardımcı olun gerçekten çok sinir bozucu bir durum veremiyorum ya yemek yemiyorum Bir de yani yediğim hamburger döner abur cubur çekiyor sürekli canım Ne bileyim çikolata Yani hamileyken hiç bunları yemedim Hatta tiksindim o kadar özlüyorum ki o zamanımı tamamen sağlıklı besleniyordum istemsiz çocuk midem bulandırıyordu yani kusuyordum Ama şimdi dibine vurdum haliyle geldi kılolar Nasıl zayıfladınız bana ne olursunuz yardımcı olun