3kedili2bebekli busmah61 eviniz çok sıcak evi soğutun biraz bebislerin elleri ayakları soğuk olur normaldir bunu dert etmeyin hiç ısıtmaya çalışmayın ateşi çıkar bebişin yada burnu tıkanır
catperson busmah61 benim kızımın da genelde soğuk elleri, 2 aylık. Ensesi, gövdesi ılıksa sorun yok. Vücudun en uç noktaları biraz serin olabilir normal bu.
nurtuba60 Elleri çok hareket etmediği için soğuk olur sırtı ve göğüs bölgesi sıcaksa üşümüyor dur canım
busmah61 nurtuba60 evet sicak diger her yeri elleri de aslinda sürekli hareketli agzinda havada salliyo biseler yapiyo petegi arttirdim ona ragmen isinmadi
Dondurmalikahve busmah61 Evi 30 derecede yapsanız ellerinin soğuk olması normal kan dolaşımı yavaş olduğu için elleri soğuk olur bebeklerin.
lunalunuay Eviniz çok sıcak hasta edersiniz bebeği. Eller ayaklar soğuk olur koynu sırtı sıcak olmalı