Kızlar merhaba.
Ben korunma yöntemi olarak deri altı implant düşünüyorum. Sprail taktıramam inanılmaz tramva benim için. Bu deri altı implant kilo yapar mı, ağrısı çok mu, hormonları ne derece etkiliyor yani süreç nasıl ilerliyor taktıranlar bilgi verirse çok sevinirim.